mandag 23. november 2009

Last days of summer

Idag er det bare en dag igjen, og jeg savner livet mitt her allerede.
Kroppen og hodet mitt er ikke klar for å dra hjem enda. Selvom jeg har vært her fire måneder har jeg ikke fått nok. Jeg vil reise og oppleve mer. Australia er et nydelig land, med fantastiske mennesker og utrolig digg temperatur.

De siste ukene har vært fantastiske. Selvom jeg har hatt dårlig råd, og ikke reist særlig langt, har jeg vært masse sammen med alle jeg kommer til å savne her.
Vi har endelig sklidd i skliene i Wild Waterworld, vært på poolparty hos Caroline og co,  vært på stranda på Stradtbrook Island (nydelig) og festa på Regatta, alt dette har vi snakka om lenge men aldri gjort.


Igår var jeg..på Britney Spears konsert, av alle ting. Jeg, Caroline, Madeleine og Hanne fikk kjøpt billetter til 250 kroner, på bra plasser. Så da måtte vi bare dra.
Det var ikke like stort som det hadde vært da jeg var 13 år, men danserene var dritflinke og showet var kult.
Musikken.. not so much.
Anyways, been there, done that .Etter det havnet vi på Down Under Bar, hvor en øl ble til flere, og jeg og Madeleine ble tatt 100 bilder av, av en full hollender. Dessuten  spillte vi Wii. Genial kveld.

Huset er tomt, jeg er helt alene her. Takk for at internett og dvder eksisterer.


Gleder meg til å se alle mine kjære hjemme da:)

1 kommentar:

  1. glede me til å se d å !! :D
    høres ut som britney va verdt pengane, misunnelig. hehe va ikke d en bar i thailand som het nokke sant å? bra du hadde en fin kveld tinan

    SvarSlett