onsdag 21. oktober 2009

Hverdag.

Denne uken og forrige har vi jobbet som bare det på skolen. Nesten hver kveld har jeg kommet hjem sent og lagt meg rett på sofaen.  Surfebrettet ler av meg, og jeg er sikker på at brunfargen min forsvinner sakte.


Men her i Brisbane, er skole gøy. Ihvertfall store deler av den.
Vi filmer fortiden til dokumentaren vi lager, og imorgen og fredag skal vi filme en såpeserie.
Neste uke går i videoredigering og oppgave skriving.
Så er det en uke igjen og da.. finito.


Tenker på dere hjemme, og smiler litt når jeg ser været.
Det er ikke lov å klage i Australia.

Jeg vet ikke om noen leser bloggen min, om dere gjør det, hvordan går det hjemme?
Tina ønsker kommentarer.

2 kommentarer:

  1. Hei :D hjemme går det bra faktisk utrolig misunnelig på deg der! liker bloggen :D

    SvarSlett
  2. Heii tina marte her, d e litt vanskelig å kommente på dinne bloggen din, men no tror e e fikk d til!

    SvarSlett