onsdag 7. oktober 2009

Byron Bay, Baby.

I helga var vi i Byron Bay. Helgen startet i ekte Tinastil.
For det første, jeg har jo ikke telefon.
Og jeg hadde avtalt med Frida at jeg skulle få sitte på med henne og romkameratene deres til Byron. For å kontakte dem måtte jeg ringe fra skype, eller vente på at Jasper skulle komme hjem og låne telefonen hans.
Jeg kommer hjem, stresser i vei, for det er bare to timer til de skulle dra, og jeg måtte pakke, dusje, spise og finne ut hvor og når vi skulle møtes. Det er jo greit det, er ikke så dårlig tid, men jeg måtte sitte foran dataen i en halvtime først.
Så begynner jeg å pakke, da jeg finner ut at : hey, våtdrakta mi henger på verandaen. Det jeg da gjør er å gå ut, for så å smelle igjen døra, som da er automatlås ellerhva det heter på. Så der står jeg, uten nøkkel, ingen telefon, ingen penger og skrubbsulten. Som den ekte optimisten jeg er, tenker jeg at Jasper kan jo komme hjem i hvert øyeblikk. Etter sikkert tre kvarter, finner jeg ut at det er ikke så sannsynlig like vel. Da har jeg gått en runde rundt i nabolaget og sittet stille å sett inn i huset, hvor både mat og nøkkel ligger klar mens jeg kjeftet på megselv en god stund.

Heldighvis har vi en 50 år gammel mann som bor i et litehus/skur/hytte i hagen som var hjemme, som lekte mcguyver ved å klarte opp på en søppelbøtte, lirke opp myggnettingen på vinduet, hoppe inn vinduet og låse opp for meg. Kan tro jeg var lykkelig.


Uansett, Byron Bay va bra ;D øl og karaoke, voerspill på stranda, nachspill med altfor mange engelske karer, bra festing, masse surfe og skate gutta å sikle etter, masse surfe og skate butikke som jeg kunne vindushoppe i, fikk surfet litt lørdagen og på søndagen regnet det, så da dro vi hjem.
Ps: oh oh oh I GOT ERECTION ble skrålt gjennom den lille byen lørdagsnatt av en gjeng norske/danske/engelske/australske/svenske og canadiske mennesker. Ja, det var oss.


End of story:)



BTW idag har jeg fått hentet mitt flotte surfebrett jeg fikk gratis. Life is good:)

1 kommentar:

  1. aaw... søøøte Tina ^^

    klem fra gryspyparaply! ^^

    SvarSlett