onsdag 9. september 2009

So you want to join our gym Tina?

Når du bor i en by omringet av solskinn, strender og mange slanke mennesker er det å dra på stranden i bikini en utfordring. Når du i tillegg blir sliten av å gå opp en bakke, og føler at sofaen er din beste venn, er det kanskje påtide å begynne å trene?


Det har vært min plan i snart to måneder, og i forrige klarte jeg endelig å løfte meg fra sofaen å gå bort til det lokale treningsenteret. Der ble jeg møtt av en overentusiastisk trener, som nevnte navnet mitt en million ganger iløpet av samtalen vi hadde om min potensielle fremtid blandt vekter og treningstimer.


"So what do you want to accomplish Tina?" "Well, we can certinaly work that out for you Tina" "So I will set up an appointment with a personal trainer for you Tina, and we can take it from there, ok Tina?" 
Dere skjønner poenget.


Så igår møtte jeg opp, allerede litt sliten av turen dit, og følte meg allerede sporty når jeg kom inn på treningssenteret med mine flotte joggesko som jeg hadde kjøpt for 70 kroner på Kmart.


Jeg møtte fylle ut et skjema om hva jeg ville oppnå, o m jeg drakk masse,om jeg hadde trent masse, likte treningsenter og om jeg spiste sunt osv. Jeg er sikker på at treneren, som heldigvis ikke var like entusiastisk over å nevne navnet mitt, ristet på hode inni hodet sitt (ja... det er mulig)
Etter dette fulgte han meg rundt å heiet på meg mens jeg løftet og styrte på, så satt han opp et program jeg burde følge:
2-3 ganger i uken med vekter og div.
120 minutter hver uke med gruppetrening.


Dette er starten på et nytt og bedre liv.. ihverfall ut uka.

2 kommentarer:

  1. Da skulle du hatt meg og Åssy i bakgrunnen og ropt: kom ann noooo da ÅÅÅLESUUND!
    Savna deg babien min. Livet er ikkje heilt Ok uten deg. Kortid kjem du heim igjen?

    SvarSlett
  2. naw søta. E savna d me. Kommer hjem i desember:)

    SvarSlett