torsdag 24. september 2009

Happy birthday to.. me:)

Jeg vet, jeg vet. Den store planen om blogging forsvinner gradvis, men hey, jeg oppdaterer nå!.

Idag er jeg da et år eldre. Fra å gå fra ganske anonymt 22 år, til 23 føles ikke bra. 22 er ett bra tall. 23 høres viktigere og eldre ut. Det er mer på grensen til 25 enn på grensen fra 20. Does this make sense?

Nok om det, jeg har hatt en flott dag. Vi begynnte endelig å filme på hostellet, til dokumentarfilmen vi lagde. For gamle dager skyld måtte vi ta en pause å kjøpe en mugge øl når vi først var der.
Etter skolen var jeg på trening, prøvde Bodybalance idag, som er en blanding av pilates, yoga og thai chi, helt umulig spør du meg.

Mine flotte gutter lagde en fantastisk plakat til meg, som jeg skal legge inn bilde av. Om kameraet mitt velger å våkne opp fra de døde. (sand...fucking sand.)
Desutten fikk jeg ett syngende kort<3, en boks med donuts fra donut king (siden jeg konstant maser om donuts når vi er på senteret) og en..wait for it.. bursdagssløyfe!
De stoppet ikke der, de linet opp med taco og øl, de begynner virkelig å kjenne meg;).

Og idag er bare dag en av mitt bursdagskalas, for imorgen blir det stooorfest i huset:D


Jeg liker bursdager med syngende kort og taco.

1 kommentar:

  1. SPREKA. Det høres litt travelt ut med sand overalt. I hvertfall i kamera.

    Hurra for syngende kort og taco! Husk, du e ikke 25 enda. Bare nærme. :D

    SvarSlett