torsdag 30. juli 2009

Time to blog?.

Siden vi har bodd på hostel den siste uken, har det vert dårlig med internett.
Så jeg skal bli flinkere å blogge når vi faktisk har bredbånd, og ikke crappy 50 kroner timen internett.
Men nå ser det endelig ut som vi har fått en plass å bo :D

Jeg, Kim og to tyske gutter har funnet et hus, kjempebillig og det blir sikkert helt fantastisk:D
4 soverom, to stuer, hage osv. The future looks bright.
Igår var vi på pubcrawl i sentrum av Brisbane, det ble myye drikke og siden jeg er syk, var det ikke verdens beste plan, men kjempekjekt.
Siden det er ett backpackers hostel vi bor på er det lagt opp til mye festing, med drikkeleker osv,
så jeg tror det er på tide å flytte og komme litt mer inn i en hverdagsrutine.
Imorgen skal vi til Gold Coast og jeg skal opp på et surfebrett:p om ikke vannet er syyykt kaldt.
Skal skrive mer seinere, og nå er det på tide at jeg kjoper meg ett kamera slik dere kan få se bilder fra fantastiske Brisbane:D:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar